Αρχαιοελληνικαί ρύσεις . . .

Posted by Χάρης Μιλητός Mon, 10 Jan 2005 13:57:30 EET

" Ινα λυχνία σβησθήσει, πάσα γυνή ομοία "

Posted in Γυναίκες | 38 comments

    Reader's Comments

  1. Πολλοί γράφουν καπνίζοντας, και καπνίζουν γράφοντας, και γράφουν ο,τι τους καπνίσει.

    Γέροντας Επιφάνειος

    -- Χρίστος Ευαγγέλου ~christose, January 10, 2005

  2. Αυτό Χάρη μου το γράφεις από προσωπική πείρα ή το διάβασες κάπου;

    -- Φανή Αθηαινίτου ~fani, January 10, 2005

  3. Δηλαδή όταν σβήσουν τα φώτα,όλα τα άλλα (μαζι και ο άντρας) είναι διαφορετικά και μόνο οι γυναίκες είναι οι ίδιες;

    Κάπως μισογυνιστικό μου φαίνεται το ρητό…

    -- Σάββας Σωκράτους ~sideline, January 10, 2005

  4. Για να μιλάς έτσι πρέπει να είσαι: ή 1. Πολλά πικραμένος που μια γυναίκα ή 2. Γυναικο-μαγνήτης, πάμπλουτος ή 3. Αφελής (ή κάτι χειρότερο)

    -- Μιχάλης Λαζάρου ~mihalis, January 10, 2005

  5. Το είπε ένας αρχαίος ημών πρόγονος, λόγω τιμής. Μου διαφεύγει το όνομα. Το ψάχνω και θα σας ενημερώσω.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 10, 2005

  6. Ξέρω μια γυναίκα γύρω στα 300 κιλά, μόλις σβήσεις τα φώτα θα σου αλλάξει τα φώτα και θα δεις την διαφορά! Για να μην σου πω ότι μπορεί να μην θέλεις πια να κλείνεις τα φώτα…

    -- Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου ~constandinos, January 10, 2005

  7. Παίδες, ο πρώτος που είπεν αυτήν την ΕΠΙΜΑΧΗΝ ρήσην εστίν ο Διογένης ο Σινωπεύς (Κυνικός φιλόσοφος του 4. π.Χ. αι.). Απλά δια λύσην οποιωνδήποτε αποριών και παρεξηγήσεων.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 10, 2005

  8. Χμφ (επιφώνημα αγανάκτησης)….. το μόνον που απομένει Χάρη, είναι να πάρεις μια δάδα, να φορέσεις και καμιά κουκούλα, και να βγεις στους δρόμους φωνάζοντας "κάψτε τους κάψτε τους". Μεσαίωνας! Και αποκαλείς τον εαυτόν σου και Ευρωπαίον. Αιδώς Αργείοι!

    -- Χρίστος Ευαγγέλου ~christose, January 10, 2005

  9. Εννά σε βάλω για πυρσό. Σίγουρα θα φκάλεις πολλήν φωθκιάν . . .

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 10, 2005

  10. Καλέ μου Χάρη, ναι μεν είναι γνωστές οι απόψεις σου και βλέπεις πως όλοι, άντρες και γυναίκες της κοινότητας, διαφωνούν μαζί σου! Η κριτική όμως γιατί σε πειράζει; Γιατί, από το ύφος σου αυτό καταλαμβαίνω…

    Εξάλλου το σχόλιο δεν το έβαλες για να προκαλέσεις… "συζήτηση";

    -- Χρύσω Μαυρομμάτη ~chryso, January 10, 2005

  11. Ναι, Χάρη, γνωρίζουμε την έκφραση αυτή, ξέρουμε ότι δεν είναι δική σου. Μάλλον δεν "έπιασες" το υπονοούμενο στο σχόλιο μου και άδικα ένιωθα τύψεις για την κακία που έγραψα.

    Επίσης χαίρομαι που βλέπω ότι έδειξαν και πολλοί άντρες τη διαφωνία τους, μήπως και καταλάβεις επιτέλους ότι δεν είναι μόνο οι γυναίκες που διαφωνούν με τις απόψεις σου και ότι αυτές δεν είναι οι απόψεις του "μέσου άντρα" αλλά του … μεσαιωνικού άντρα!! (…που λέει και ο φίλος σου ο Χρίστος)

    -- Φανή Αθηαινίτου ~fani, January 10, 2005

  12. Προς Χρύσω:

    • Η απάντηση στον Χρίστο αποτελεί την συνέχεια "βεντέτας" που υπάρχει εδώ και 5 χρόνια και είναι ειδικά μελετημένη (βασικά είναι μια σποντάρα). Δεν είναι ότι δεν δέχομαι κριτική. Απλά ειλικρινά μόλις διάβασα την απάντηση του μου ήρθε αυτή στο μυαλό, αυτόματα. Που να δείτε όταν είμαστε μαζί !
    • Η μοντέρνα εκδοχή (όχι μετάφραση) αυτής της ρήσης είναι ότι Όλες οι γυναίκες είναι ίδιες στο σκοτάδι . Ήταν θέμα συζήτησης στην δουλειά και μια συναδέλφισσα μου είπε αστειευόμενη την αντίστοιχη αρχαία. Είμαι λάτρης των λογίων και αρχαϊζουσων εκφράσεων, διότι έχουν μια κομψότητα που δεν την έχουν οι μοντέρνες εκφράσεις. Έτσι σκέφτηκα να την μοιραστώ μαζί σας.
    • Όσον αφορά το θέμα έναρξης συζήτησης, έχεις δίκαιο. Πεθύμησα ένα διαδικτυακό καυγαδάκι και ομολογώ ότι δεν περίμενα να σήκωνα μια τέτοια συζήτηση.
    • Τέλος όσον αφορά τις απόψεις μου περί του γυναικείου φύλου, πίστεψε με ότι δεν είναι αυτές που νομίζεις. Μερικές φορές πιστεύω ότι μάλλον είναι οι άνδρες που αδικούνται και βρίσκονται σε πιο μειονεκτική θέση. Αυτό όμως ας το αφήσουμε για άλλη συζήτηση.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 10, 2005

  13. Προς Φανή:

    Θα προσπελάσω τα περί υπονοουμένου και θα πω κάτι. Μου κατηγόρησες για μεσαιωνικό (έχω τις απόψεις ενός μεσαιωνικού άνδρα). Αλλά πριν λίγες βδομάδες, όταν φάγαμε μαζί στο εργαστήριο μαζί με τον Φύτο, τον Ανδρέα κτλ, (την νύκτα που ο Φύτος έδωσε τα ρέστα του στο τραγούδι - άσχετο), μιλήσαμε περί ευγένειας των ανδρών προς τις γυναίκες και ιπποτισμό. Είπες (δεν θυμάμαι επί λέξει), ότι θα σου αρέσουν οι άνδρες να είναι ιππότες κτλ κτλ κτλ. Έχω μάρτυρες ! Αλλά από ότι ξέρω η εποχή των ιπποτών ήταν η μεσαιωνική.

    Άρα έχεις δυο μέτρα και δυο σταθμά στην κρίση σου, διότι επιλέγεις μόνο αυτά που σε βολεύουν. Δεν πάρει έτσι όμως. Αν θέλεις ιπποτισμό, τότε θα πρέπει να αποταθείς σε ένα μεσαιωνικό άνδρα.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 10, 2005

  14. Τι λες ρε ανίδεε; Από που και ως που οι ιππότες ήταν μόνο στον μεσαίωνα; Δεν εξανάκουσες για τον Ιππότη της Ασφάλτου; Χμφ… αδαή!

    -- Χρίστος Ευαγγέλου ~christose, January 10, 2005

  15. Γιατί; Τους μοντέρνους άντρες εννα "λύσει η μίλλα τους" αν το παίξουν λλίο ευγενικοί τζιαι κύριοι; Ξέρω άντρες που είναι μια χαρά ιππότες και ακόμα να τους δω να κυκλοφορούν με άλογο και σπαθί

    -- Μαρία Ζένιου ~maria.zeniou, January 10, 2005

  16. Γεια σου ρε Μαρία! Ουφ έκρουσα που το κακό μου.

    Επειδή είμαι και εγώ μια από αυτές τις γυναίκες που αν δεν είναι ιππότης ο άντρας θα μου ήταν πολύ δύσκολο να συγκρατηθώ…, συγχαίρω τη Μαρία για αυτό που ανέφερε. Πράγματι υπάρχουν ιππότες(μετρημένοι βέβαια) αλλά και … να μη το αναφέρω γιατί μπορεί να μην αρέσει σε κάποιους!!! Δηλαδή η ευγένεια είναι κακό πράγμα; Άσε που ορισμένες φορές αναγκαζόμαστε εμείς οι γυναίκες να γινόμαστε ιππότες!

    -- Γεωργία Γεωργίου ~jealous, January 10, 2005

  17. Δηλαδή η ευγένεια είναι κακό πράγμα; Άσε που ορισμένες φορές αναγκαζόμαστε εμείς οι γυναίκες να γινόμαστε ιππότες!

    Ισότητα ζητήσετε, ισότητα έχετε. Ένα σου, ένα μου. Πάντως θα ήθελα πολύ να δω μια γυναίκα σε πανοπλία !

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 10, 2005

  18. Το να είναι ευγενικός κάποιος δεν έχει καμία, μα ΚΑΜΙΆ σχέση με την ισότητα. Είναι βασικοί κανόνες καλής συμπεριφοράς. Ο λόγος που καταργήθηκαν δεν έχει να κάνει με μεσαίωνα ούτε παλαιολιθική εποχή. Απλούστατα παλιά οι άντρες έπρεπε να είναι και λίγο ιππότες για να κερδίσουν την καρδιά μιας γυναίκας, γιατί οι γυναίκες είχαν αξιοπρέπεια. Δυστυχώς όμως ώσπου πάμε οι γυναίκες χάνουν κάθε ίχνος αυτοσεβασμού και αυτοκυριαρχίας, με αποτέλεσμα ο κάθε αμπάλατος να μεν τον κόφτει αν θα ρευτεί δημόσια γιατί μπορεί και να τον περάσουν και για cool και να του κολλήσουν και 5-6 ροκόλες. Εννοείτε ότι σε αυτές τις κατηγορίες δεν συμπεριλαμβάνονται όλες οι γυναίκες και όλοι οι άντρες, για να μην παρεξηγηθώ δηλαδή. Και για να προλάβω μερικούς πικρόχολους, ΌΧΙ δεν φταίνε μόνο οι γυναίκες γι'αυτή την κατάντια!

    -- Μαρία Ζένιου ~maria.zeniou, January 10, 2005

  19. Προς Γεωργία:

    Γεωργία μου αστειάκι ήτανε. Δεν σε ξέρω προσωπικά οπότε ελπίζω να μην επιάστηκες . . .

    Προς Μαρία:

    Αν θα ο άντρας θα είναι ιππότης είναι προσωπική του υπόθεση. Αν σε μια γυναίκα αρέσουν οι ιππότες τότε γούστο της καππέλον της. Ο ιπποτισμός όμως είναι ένα απομεινάρι του μεσαίωνα. Αυτό που ήθελα να πω στην Φανή είναι ότι είναι αντιδεοντολογικό να χαρακτηρίζεται κάποιος μεσαιωνικός (λόγω του γεγονότος ότι οι απόψεις του θεωρούνται του Μασαίωνα, δηλαδή υπερ-οπισθοδρομικές, ένας αρνητικός χαρακτηρισμός) και ενώ κάποιος άλλος να χαρακτηρίζεται ιππότης (μια μεσαιωνική συμπεριφορά που αρέσει/βολεύει τις γυναίκες, ένας θετικός χαρακτηρισμός, ένα θετικό σχόλιο). Το να είναι ο άνδρας αφέντης της γυναίκας και αυτή να υπακούει άβουλα, είναι μεσαιωνικό. Το να είναι ένας άνδρας ιππότης είναι μεσαιωνικό.

    Ένας άνδρας ιππότης εκτός μεσαίωνα, είναι κάτι παράδοξο. Θα αποτελεί ένα σύγχρονο Δον Κιχώτη που απλά κυνηγά ανεμόμυλους. Θέλετε τέτοιον άνδρα στην ζωή σας; Αν ναι, τότε περαστικά !

    Εμένα μου αρέσει το δίκαιο. Δεν μπορείτε να ζητάτε μόνο αυτά που σας συμφέρουν.Από την στιγμή που οι γυναίκες διεκδικούν την εξίσωση τους (και καλά κάνουν), θα πρέπει να κάνουν κάποιες θυσίες.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 10, 2005

  20. Κάποιου διάβασα ότι το savoir vivre (Ο τρόπος του ζειν, οι άγραφοι νόμοι της σωστής κοινωνικής συμπεριφοράς) έχει ρίζες στις παλαιές κοινωνίες όπου η γυναίκα ήταν προστατευόμενη του άνδρα ή ακόμα και κτήμα.

    Ο προστατευτισμός που επιβάλλει το savoir vivre στους άνδρες για τις γυναίκες, να συμπεριφέρονται με ευγένεια και να τις προστατεύουν, ουσιαστικά είναι παράγωγο των κυριολεκτικά ανδροκρατούμενων κοινωνιών.

    Έχεις διαπιστώσει ότι οι τρόποι σωστής συμπεριφοράς άρχισαν να φθίνουν, ιδιαίτερα στις νεότερες γενιές. Παλαιότερα ο άνδρας αποτελούσε τον κυνηγό και η γυναίκα το θήραμα. Σήμερα η κατανομή αυτών των ρόλων δεν είναι πλέον ξεκάθαρη. Απλά ο άνδρας, πλέον (κατά την άποψη μου), δεν νιώθει τόσο την ανάγκη να εντυπωσιάσει μια γυναίκα με ωραίους τρόπους. Μάλλον σήμερα οι γυναίκες προσπαθούν να το κάνουν αυτό παίζοντας το πιο απελευθερωμένες, ή φορώντας προκλητικά ρούχα κτλ κτλ. Οι νεότερες κοπέλες αρχίζουν σιγά σιγά να χάνουν την θηλυκότητα τους (τουλάχιστον στην συμπεριφορά τους) και κατά συνέπειαν οι άνδρες χάνουν τον ανδρισμό τους, τουλάχιστον επίσης στην συμπεριφορά τους (δηλαδή δεν το παίζουν ιππότες, ούτε ακολουθούν τους κλασσικούς κανόνες ευγένειας). Και για τί ισχύει αυτό; Διότι απλούστατα οι άνδρες δεν έχουν πλέον την ανάγκη να είναι ευγενικοί για να εντυπωσιάσουν μια γυναίκα.

    Disclaimer: Η γενίκευση που έκανα δεν αφορά κανένα μέλος της κοινότητας. Μάλλον όμως θα αφορά το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων τα επόμενα χρόνια. Προς το παρόν είναι τάση. Βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 10, 2005

  21. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είχα στόχο να σε κατηγορώ ότι είσαι και εσύ κατ'αυτόν τον τρόπο προκατειλημμένος—απλώς έκανα το σχόλιο πιο πριν για να σε αστειέψω, ως συνήθως.

    Όμως, Χάρη, μην ερμηνεύεις τα πάντα στην κυριολεξία. Τι μπλέκεις τα πράγματα έτσι χωρίς λόγο; Το πράγμα είναι απλό: η ρύση του αρχαίου υμών προγόνου είναι φανερά προκατειλημμένη κατά των γυναικών, και δεν έχει θέση στην εποχή μας—μια εποχή όπου όλοι οι άνθρωποι θα έπρεπε να ενστερνιστούμε αρχές όπως η ισότητα και ο σεβασμό του συνανθρώπου μας.

    Και είναι λυπηρό που η κοινωνία μας ακόμη διατηρεί σε μεγάλο βαθμό σχετικού είδους οπισ8ροδρομικές απόψεις. Λυπηρό και ντροπή συνάμα για όλη την ανθρωπότητα.

    -- Χρίστος Ευαγγέλου ~christose, January 10, 2005

  22. Συμφωνώ Χρίστο ! Καταρχάς εγώ το έβαλα για να διασκεδάσουμε, πράγμα που κατάφερα. Ας μην ξεχνάμε ότι ο υποφαινόμενος σοφός ήταν άνδρας και είχε την άποψη του για τις γυναίκες την οποία εξέφρασε. Ουσιαστικά είναι κουβέντα ανδρική.

    Μα και οι γυναίκες δεν πάνε πίσω. Χωρίς να γενικεύω έχει πολλές που χαρακτηρίζουν τους άνδρες ως γουρούνια, γαδάρους, άχρηστους κτλ. Είμαι σίγουρος ότι στις κοριτσίστικες κουβέντες τους θάβουν τους άνδρες 1000 μέτρα κάτω από την γη.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 10, 2005

  23. Καταρχάς εγώ το έβαλα για να διασκεδάσουμε, πράγμα που κατάφερα. Νομίζω ότι πολλές γυναίκες θα ήθελαν να σου ρίξουν μια-δυο σφαλιάρες μετά από αυτήν την αντιμετώπιση. Τότε και μόνο τότε θα διασκέδαζαν και αυτές!

    Ας μην ξεχνάμε ότι ο υποφαινόμενος σοφός ήταν άνδρας και είχε την άποψη του για τις γυναίκες την οποία εξέφρασε. Επιμένεις στα όσα είπες; Εννοείς δηλαδή ότι πιστεύεις ότι όταν κλείσουν τα φώτα όλες οι γυναίκες είναι οι ίδιες;

    Αν θα απαντήσεις, σε παρακαλώ απάντα με ένα ναι ή ένα όχι.

    -- Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου ~constandinos, January 11, 2005

  24. Χαχαχα, δεν πίστευα ότι και σήμερα θα έδινα απαντήσεις σε αυτή την δημοσίευση. Ας είναι. Μόνο που δεν θα απαντήσω ΝΑΙ ή ΟΧΙ, διότι αυτό μου δένει τα χέρια και θα ήθελα να αιτιολογήσω.

    Kαταρχάς εγώ το έβαλα για να διασκεδάσουμε, πράγμα που κατάφερα. Νομίζω ότι  πολλές γυναίκες θα ήθελαν να σου ρίξουν μια-δυο σφαλιάρες μετά από αυτήν την αντιμετώπιση. Τότε και μόνο τότε θα διασκέδαζαν και αυτές!

    ΝΑΙ, επιμένω ότι ήταν για να διασκεδάσουμε. Τώρα όσον αφορά τις σφαλιάρες που μου χρωστούν οι κοπέλες τις κοινότητας όπως ισχυρίζεσαι, αν δεν έχουν άλλο αντιεπιχείρημα, τότε ας μου τις δώσουν. Αλλά νομίζω ότι ο καιρός του ξύλου πέρασε διότι παραπέμπει σε άλλες εποχές, για τις οποίες έγινε μια εκτεταμένη συζήτηση.

    Ας μην ξεχνάμε ότι ο υποφαινόμενος σοφός ήταν άνδρας και είχε την άποψη του για τις γυναίκες την οποία εξέφρασε. Επιμένεις στα όσα είπες; Εννοείς δηλαδή ότι πιστεύεις ότι όταν κλείσουν τα φώτα όλες οι γυναίκες είναι οι ίδιες;

    Καταρχάς εγώ δεν είπα τίποτα αλλά έγραψα μια ρήση κάποιου σοφού, ο οποίος είχε μια άποψη για τις γυναίκες την οποία εξέφρασε. Εγώ ΔΕΝ είπα ότι πιστεύω ότι όλες οι γυναίκες είναι οι ίδιες στο σκοτάδι. Στην απάντηση μου προς τον Χρίστο επίσης γράφω:

      Ουσιαστικά είναι κουβέντα ανδρική

    και συνεχίζω

    Μα και οι γυναίκες δεν πάνε πίσω. Χωρίς να γενικεύω έχει πολλές που  χαρακτηρίζουν τους άνδρες ως γουρούνια, γαδάρους, άχρηστους κτλ. Είμαι σίγουρος  ότι στις κοριτσίστικες κουβέντες τους θάβουν τους άνδρες 1000 μέτρα κάτω από την γη.

    Οι γυναίκες θάβονται από τους άνδρες και αντίστροφα. Είναι η αιώνια "μάχη" των φύλων που υπάρχει από τον καιρό της δημιουργίας του ανθρώπου. Απλά εγώ έγραψα μια κουβέντα που είπε ένας σοφός πρόγονος μας, εκφράζοντας το αντρικό στρατόπεδο.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 11, 2005

  25. Ο λόγος που ζήτησα μια απάντηση ναι ή όχι ήταν για να αποφευχθεί αυτό ακριβώς που έγινε· ένα μεγάλο σχόλιο (16 γραμμές) χωρίς απάντηση.

    Ας δούμε και στατιστικά τις απόψεις για το ρητό του 'σοφού' σου:

    Υπέρ: ίσως Χάρης Μιλητός (μου φαίνεται ότι αρνείται ή μάλλον φοβάται να το πει)
    Εναντίων: Χρίστος Ευαγγέλου, Φανή Αθηαινίτου, Σάββας Σωκράτους, Μιχάλης Λαζάρου, Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου, Χρύσω Μαυρομμάτη, Μαρία Ζένιου, Γεωργία Γεωργίου.

    Από 9 άτομα τα 8 διαφωνούν και ο ένας δεν ξέρουμε αν συμφωνεί ή διαφωνεί. Αυτό μας δίνει 88.9% ποσοστό διαφωνίας. Πιο αναλυτικά μας δίνει 100% των γυναικών και 80% των ανδρών διαφωνούν. Έτσι το σχόλιο είναι κουβέντα ανδρική δεν ισχύει, αλλά ούτε και το εκφράζοντας το αντρικό στρατόπεδο ισχύει αφού όλοι οι άντρες που είπαν την άποψη τους διαφωνούν μαζί σου.

    Εσύ λοιπόν τι απαντάς, υποστηρίζεις το ρητό ναι ή όχι;

    -- Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου ~constandinos, January 11, 2005

  26. Χάρη παρόλο που ήταν αστείο να απαντήσω!

    So, όποτε θέλεις να παλέψουμε. Χωρίς πανοπλίες όμως!Ευκαιρία να εξ ασκήσω και λίγο αυτά που έμαθα σε ένα μάθημα kickboxing!Αν είχα χρόνο θα συνέχιζα. Πραγματικά ήταν πολύ ωραία(Αχ Αλέξη). Μάνα μου ρε πεθύμησα τον Αλέξη. Ήταν πολλά γλυκούλης και καλούης και ομορφούλης(να μην το παραλείψουμε)!Όπως φαντάζεστε ήταν ο διδάσκον! Δε πρόκειται για φανταστικό Αλέξη,έτσι τον έλεγαν.

    Χάρη αν ενδιαφέρεσαι για έναν αγώνα να το διοργανώσουμε. Παιδιά η είσοδος δωρεάν!

    -- Γεωργία Γεωργίου ~jealous, January 11, 2005

  27. Θα είμαι πρώτος-πρώτος στην σειρά. Πάντα ήθελα να δω το σαμιαμίδι να τις τρώει από γυναίκα… ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΑΧ

    -- Χρίστος Ευαγγέλου ~christose, January 11, 2005

  28. Γεωργία αποδέχομαι την πρόκληση σου. Αυτό που με προβλημάτισε ήταν ότι δεν είχα σάκο του μποξ για να προπονηθώ για τον δύσκολο αυτό αγώνα. Αλλά ευτυχώς βρήκα ένα καλό σάκο , και έτσι σε λίγο καιρό θα είμαι έτοιμος.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 11, 2005

  29. Μάνα μου ρε ξέρεις τι θυμήθηκα εγώ τώρα Χάρη; Θυμήθηκα όταν ήμουν γυμνάσιο και λύκειο και ήμουν η αθλήτρια του ακοντισμού(λάτρευα πάντα το ακόντιο γιατί πάντα είχα καλούς στόχους :p) για το σχολείο μας…και λόγο αυτού θα ήθελα αφού σε αποτελειώσω να σε ρίξω ως ακόντιο!!!

    Ωραία ιδέα;;; Κάποιος εθελοντής στόχος;

    Χάρη όταν είσαι έτοιμος ειδοποίησέ με. Μόνο που ως ευγενικός κύριος θα με αφήσεις να διαλέξω χώρο! So,άκου το καλύτερο της ημέρας

    ΧΏΡΟΣ : Cafe Da capo μετά θα σε ρίξω μέχρι την παλιά Κακοπαντρειά και συγκεκριμένα στο Λινό. Εκεί θα φάμε ωραίο φαγητό! Δεν είναι ωραία προσγείωση; Σοβαρά το φαγητό είναι τέλειο εκεί!Λίγο ακριβούτσικο για κάποιους αλλά ένας κύριος δε θα έλεγε κάτι τέτοιο! ;)

    Μα τι καλή που είμαι βλέπετε; Υ.Γ : Για χρόνο ώρα μέρα και κράτηση το αφήνω σε σένα Χάρη για να νιώθεις πιο άνετα!

    -- Γεωργία Γεωργίου ~jealous, January 11, 2005

  30. Χρίστο θες να είσαι ο στόχος; :p

    -- Γεωργία Γεωργίου ~jealous, January 11, 2005

  31. Προς Κωνσταντίνο,

    Γιατί ήθελες να αποφευχθεί ένα μεγάλο σχόλιο δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Δεν είναι έκθεση ιδεών που γράφουμε, όπου έχουμε περιορισμό λέξεων ή γραμμών. Πρέπει και επιβάλλεται να επιτρέπεις στον συνομιλητή σου να επιχειρηματολογεί και όχι να δίνει απαντήσεις καλουπιασμένες στις δικές σου απαιτήσεις.

    Τα "στατιστικά" που έβγαλες απλά εκφράζουν τις απόψεις ενός συνόλου ανθρώπων. Οπότε το να συμφωνώ ή να διαφωνώ με αυτό το σύνολο είναι δικαίωμα μου, όπως και οποιουδήποτε άλλου. Οι "αριθμοί" και τα "ποσοστά" που έβγαλες είναι με κάπως μπακαλλίσιμες μεθόδους για να αντιταχθούν ή να υποστηρίζουν ένα απόφθεγμα ενός αρχαίου φιλοσόφου. Οπότε απλά τα προσπερνώ. Θα συμφωνήσω όμως ότι η ρήση είναι μια άποψη που δεν υιοθετείται από όλους τους άνδρες. Εξ άλλου ο κάθε άνδρας είναι ξεχωριστό άτομο με τα δικά του γούστα, ανάγκες, απόψεις και ιδιοσυγκρασία.

    Μίλησες για την ρήση του "σοφού" μου. Καταρχάς μιλάμε για ένα γνωστό εδώ και 2400 χρόνια αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο. Δεν είναι σοφός μου. Δεν είναι ένας φιλόσοφος επειδή έτσι αποφάνθηκα εγώ. Το αποφάνθηκαν οι λόγιοι και οι σχετικοί επί του αντικειμένου της φιλοσοφίας εδώ και 2400 χρόνια. Αν θεωρείς τον εαυτό σου να ικανό να ανατρέψεις αυτή την άποψη, τότε αγαπητέ μου έχεις το Νόμπελ στο χέρι και ειλικρινά το να αντιτάσσομαι με ένα άνθρωπο τέτοιου πνευματικού διαμετρήματος αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα.

    Τέλος, όσον αφορά την άποψη μου για το απόφθεγμα η απάντηση είναι ΝΑΙ και ΟΧΙ:

    • Αν μιλάμε για ένα σύνολο γυναικών με λογικές διαστάσεις, ηλικίες κτλ τότε νομίζω στο σκοτάδι η αίσθηση της όσφρησης, αφής και γεύσης δεν σου δίνουν επαρκή ένδειξη για την ομορφιά μιας γυναίκας, ή τον χαρακτήρα και τα ψυχικά της χαρίσματα. Και εκείνη την ώρα ο ερωτικός οίστρος δεν θα αφήνει το άνω κεφάλι να αναλύσει τόσο καλά τα σήματα από τα αισθητήρια όργανα για λόγους άσχετους της ερωτικής επιθυμίας. Οπότε κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις η απάντηση είναι ΝΑΙ
    • Αν μου φέρεις την 200κιλη και μια κούκλα, η μια μεσόσκλερη 45άρα με μια γλυκούλλα 20άρα τότε σίγουρα θα διαφωνήσω κι εγώ με τον αγαπητό Διογένη από την Σινώπη. Η απάντηση λοιπόν εάν ισχύουν παρόμοιες καταστάσεις είναι ΟΧΙ

    Εν κατακλείδι, "στατιστικά" αν το δείγμα είμαι ομοιογενές τότε είμαι του ΝΑΙ. Αν υπάρχει ανομοιογένεια στο δείγμα μας τότε γίνομαι του ΟΧΙ, έτσι απλά για να τσιμεντώσω το ΝΑΙ.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 11, 2005

  32. Βάση των όσων λες, αν είσαι σε ένα δωμάτιο με κλειστά τα φώτα με μια εκ των αδελφή, μάνα, ξαδέλφη κτλ. είτε με μια κοπέλα ανάλογων σωματικών αναλογιών, τότε δεν έχει σημασία επειδή ο ερωτικός οίστρος δεν θα αφήνει το άνω κεφάλι να αναλύσει τόσο καλά τα σήματα από τα αισθητήρια όργανα για λόγους άσχετους της ερωτικής επιθυμίας.

    Εν κατακλείδι, τα φώτα είναι κλειστά δεν ξέρεις ότι η κοπέλα είναι συγγενικό πρόσωπο, αλλά τι σημασία έχει, εσύ θα κάνεις το καθήκον σου, έτσι;

    -- Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου ~constandinos, January 12, 2005

  33. Μα και για μη-συγγενικά πρόσωπα να μιλάμε, μας είπε ότι όποια γυναίκα παρόμοιων διαστάσεων και να είναι, είναι το ίδιο. Χάρη μια συμβουλή θα σου δώσω. Αν υπάρχει κάποια γυναίκα που σε ενδιαφέρει φρόντισε να μην μάθε ΠΟΤΕ για το phigita και να μην διαβάσει ΠΟΤΕ αυτά που έγραψες γιατί δεν σε βλέπω να … ούτε με σβηστά φώτα, ούτε με ανοικτά…

    -- Φανή Αθηαινίτου ~fani, January 12, 2005

  34. Ο παρερμηνεύων, του πανερμηνεύοντος, ω πανερμηνεύων !

    Ρε Κώστα θεώρησα ότι τα ευκόλως νοούμενα παραλείπονται. Τι να πω τώρα. Εν πάσι περιπτώσει, εγώ θεώρησα ότι μιλάω για ερωτικούς συντρόφους και όχι συγγενικά πρόσωπα. Για αυτή την ρήση θα κάμω μια νέα δημοσίευση γιατί την θεωρώ πετυχημένη, από μια άλλη σκοπιά που θα αναλύσω εκεί. Τζιαι για να μεν "φουρτουνιάσω" την Φανή, η συζήτηση θα αφορά και τα δυο φύλα, οπότε δεν θα έχει αυτό τον σεξιστικό, ρατσιστικό και "μισογυνιστικό" χαρακτήρα, που μια πρώτη ματιά αυτό φέρνει στον νου.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 12, 2005

  35. Αγαπητή Φανή,

    Τι τι με βλέπεις να κάνω και το τι κάνω στην προσωπική μου ζωή είναι άλλη κουβέντα, την οποία δεν προτίθεμαι να αναλύσω, όπως θα έκανε κάθε φυσιολογικός άνθρωπος. Όμως επειδή η ρήση αυτή είναι τόσο παρεξηγήσιμη, όπως διαφάνηκε τελικά, θα ακολουθήσω την συμβουλή σου.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 12, 2005

  36. Τώρα δεν κατάλαβα καλά! Σύμφωνα με τα πιο πάνω, θα πηγαίνατε με οποιανδήποτε απλά για μια νύκτα(one night stand???), χωρίς να τη γνωρίζετε; Ε όχι ρε παιδιά. Αν είναι δυνατόν.

    -- Γεωργία Γεωργίου ~jealous, January 12, 2005

  37. Δεν μιλήσαμε για κάτι τέτοιο. Το one night stand, χμμμ, είναι επικίνδυνο λόγω πιθανότητας μετάδοσης νοσημάτων αφού δεν ξέρεις τον ερωτικό σύντροφο στις πλείστες περιπτώσεις.

    -- Χάρης Μιλητός ~harry, January 12, 2005

  38. Χμ, πάντως μου έδωσες ωραία απάντηση. Αυτό μας έλειπε δηλαδή, να εννοούσατε one night stand. Αν είναι ποτέ δυνατόν.

    -- Γεωργία Γεωργίου ~jealous, January 12, 2005